BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 15 October 2010

[AKADEMIK] Elective course, Assigment Paed , Exam Paed. n CUTi

by zakwan at alexmed


Assalamualaikum w.b.t.,


Sedikit makluman tambahan mengenai kelas elektif. Seperti yang telah dimaklumkan, kelas elektif ni akan bermula pada 30/10/2010 hingga 3/12/2010.


Mengenai subjek untuk kelas elektif:

- *Ada beberapa subjek daripada tahun lepas juga termasuk dalam elektif kali ini seperti Clinical Pharmacology,Pulmonary,Physical Medicine dan lain-lain lagi KECUALI subjek radiology. ( details pasal subjek akan di email kan kemudian )

- *Ada juga subjek-subjek baru contohnya daripada Internal Medicine.

- *Kami difahamkan tahun ini, terdapat juga subjek daripada Orthopaedic dan Surgery. Tetapi malangnya, senarai subjek-subjek tersebut sedang dalam proses. InsyaAllah hari Sabtu ni, akan di ‘release’ kan.


Mengenai pemilihan nama untuk setiap subjek elektif:

- *Setakat ni, kami bercadang untuk buat mcm tahun lepas,lucky draw. Memandangkan tahun ni ada 2 kelas elektif, so better buat 2 kertas berasingan. 1 kertas utk first elektif, 2nd kertas utk 2nd elektif.

- *Sape2 ada cadangan yang lebih baik tentang cara pemilihan nama untuk kelas elektif, boleh terus hubungi SR2 korang melalui email,ym atau juga telefon. Jangan takut2, jangan segan2. . Cadangan dari pihak anda, amat kami hargai.


Assignmnet Paed.:

- *Ada beberapa gp yg masih belom ada prof utk assignment, korang sume bolehlah bagi name department korang dan juga kalau boleh nombo2 student yang xde assignment lagi kpd kami secepat mngkin. Senang kami nk report kat Coordinator Paed, Prof. Dr. Omneya.


Pasal exam:

- *Seperti yang dimaklumkan, midterm & osce exam Paediatric akan diadakan selepas tamat elective course ; 4/12 to 6/12/2010. So be prepared.

- *Simple exam elective course pulak depend pada department korang nnt. Sepatutnye selepas 2minggu, stiap department akan ada simple exam.

Cuti:

- *Cuti raya haji : 13 /11 to 19 / 11/ 2010.


a P/s: - Kalo ada pape persoalan atau sebarang masalah yang berkaitan, boleh trus tnye kami melalui ym, email atau telefon. InsyaAllah kami akan membantu.


=

Syukran.



Mohd Zakwan Bin Md Muslim,

5th Year,IUMP. Alex U.


Ym/email: max_guyz88@yahoo.com

Tel.no: 011-6909404

0 comments: