BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 11 October 2010

[PENGUMUMAN] More regarding passport

by zakwan at alexmed


Assalamualaikum w.b.t

Saya selaku AJK Kebajikan Tahun 5 ingin menyeru kepada rakan-rakan ikhwah ( yang layak untuk buat VISA ) untuk menghantar pasport-pasport anda semua secepat mungkin. Ini adalah untuk memudahkan

kerja-kerja kebajikan dan juga kerja Madam Sana'.Tindakan anda yang melewat-lewatkan penghantaran pasport anda mungkin akan menganggu urusan rakan-rakan anda yang lain. Anda juga tidak dibenarkan

untuk menghantar terus kepada Madam Sana'. Ini bagi mengelakkan nama anda tercicir daripada senarai nama yang telah menghantar pasport. Anda juga yang susah nanti.

Untuk memudahkan proses penghantaran pasport iKHWAh...sila serahkan pasport anda kepada individu berikut:

Lect B a.k.a PAED. student : NIK MUHAMMAD TAUFIK BIN BAKRI
Lect. A a.k.a ONG student : MOHD HAFIZ SYAZWAN BIN MOHD ROFI



p/s:
-Mulai hari ni segala kerja kebajikan tahun 5 ikhwah, sila hubungi nik taufik.
-For those who always helping me last few days, i extend my gratitude...May Allâh reward you [in] goodness.


Mohd Zakwan Bin Md Muslim,

AJK Kebajikan Tahun 5

5th Year Student,IUMP.

[AKADEMIK] lecture anemia

by afifah at alexmed


salam maaf sume..

aritu terlupa ade dpt slide anemia..
upload lmbat jadinya..

Noor Afifah Binti Said
5th Year Faculty of Medicine
Alexandria University

Sunday, 10 October 2010

[AKADEMIK] TBL note

by zainal at alexmed



Note by Dr. Manal from group 3.

http://www.mediafire.com/?33n44ex7a3qazpk


Credit to Syairazi for the upload since i can't upload the file by myself.

[AKADEMIK] regarding lectures

by zakwan at alexmed


Assalamualaikum w.b.t,

Kepada semua student paediatric, Lecture esok (11 Oct) start awal ( 12.15 tgh hari ), So harap semua datang awal

( 12.13pm tu boleh da ada dalam lect hall ). Kalau datang lambat, kesian pula kat Prof, nak mengaja pun tergendala….kesian jugak kat kawan-kawan kita yang dah datang awal tu. Nak concentrate pun susah. Kesian juga kat diri sendiri yang datang lambat, banyak point2 penting telepas….

p/s:

Semoga makain ramai yang datang kelas esok.…dah2 la tu ponteng kelas, dah tahun 5. Gunalah masa yang ada ni sebaik mungkin.

Beruntunglah orang yang hari ini lebih baik dari semalam, terpedayalah orang yang hari ini sama seperti semalam, dan celakalah orang yang hari ini lebih buruk dari semalam..Yang paling jauh, bukannya bintang, mentari pun bukan jua rembulan tetapi adalah masa yang berlalu dan tidak akan kembali..kelmarin yang luput menjadi secancang kenangan, semalam yang terluput mengukir sesalan..yang ada hanya hari ini & akan datang..gunakanlah hari ini dengan sebaik mungkin kerana esok belum tentu milik kita, sedangkan semalam telah pergi buat selamanya..

[PENGUMUMAN] regarding passport

by nawwar at alexmed


Salam wbt,

Kepada nama-nama berikut, sila hantarkan butiran-butiran seperti dibawah kepada email nawwar_afifah@yahoo.com.sg dengan segera..

1.) Nur Syazana Othman
2.) Syazwan Izzat bin Noor Izhar
3.) Che Mohd Hilmi
4.) Muhammad bin Dolah
5.) Mohd Syihabuddin bin Mohd
6.) Muaz Salleh
7.) Fakhrudin Puad
8.) Mohd Hafiz Syazwan Mohd Rofi
9.) Ahmad Izzat Zailani
10.) Mohammad Yasir Muslim
11.) Mohd Afifi Idris
12.) Mohamad Muizz Mohamad
13.) Mohd Aslam bin Ariffin
14.) Mohd Khairi Safwan bin Johari
15.) Mohd Aswad Abdul Ilah
16.) Ahmad Zunawanis
17.) Nurul Nazihah
18.) Nik Nabilah Nek Rakami
19.) Maisarah Rahman
20.) Noradila Bohari
21.) Nadiah Norudin
22.) Nur Hidayatul Husna Ruslan
23.) Nur Sabrina Mohamad

Butiran yang diperlukan adalah seperti berikut:

1.) Nama penuh (seperti dalam pasport)
2.) Tarikh pasport dikeluarkan (date of issue)
3.) Tarikh tamat sahlaku pasport (date of expiry)
4.) Tarikh tamat visa

Sebarang masalah dan persoalan sekitar isu pasport dan visa, boleh diajukan menerusi email, ym, atau telefon.

Sekian, terima kasih.



Nawwar Afifah Binti Zakaria
5th year
IUMP AFM
Timb. Ketua Unit Kebajikan PCI.

Saturday, 9 October 2010

[PENGUMUMAN] regarding visa

by nawwar at alexmed


Salam wbt...

Sesiapa yang pasportnya tamat pada bulan Mac 2011 atau Jun 2011 atau bila-bila sahaja (asalkan kurang dari tempoh setahun), TIDAK PERLU hantar pasport untuk urusan pembaharuan visa pelajar.
Anda perlu membuat pasport baru terlebih dahulu, kemudian mohon visa pelajar untuk tempoh setahun.
Penalti sebanyak lebih kurang LE153 dikenakan kepada mereka ini beserta LE105 semasa memohon visa nanti.
Sekiranya telah serahkan pasport tersebut, dokumen dan bayaran, sila tuntut kembali.

Survey tempoh hari berkaitan pembaharuan pasport dari Mesir bertujuan untuk mengetahui bilangan mereka yang ingin renew dari Mesir. Sekiranya ramai, kita boleh cuba bawa pegawai terlibat untuk urusan tersebut, tetapi sekiranya sedikit sahaja, anda perlu ke Cairo untuk menguruskannya.

Sekian, terima kasih.


Nawwar Afifah Binti Zakaria
5th year
IUMP AFM
Timb. Ketua Unit Kebajikan PCI.

[AKADEMIK] regarding lectures

by syazwan at alexmed


download:

by zakwan at alexmed


Assalamualaikum wbt.

Sape yang ada tempah kertas tebal RHD tadi, minta tolong bawa LE 13 esok (10 oct). 13 geneh tu sebab binding, kalau stapler je 11 geneh. Tapi disebabkan tebal sangat, better binding lah....
tmbh 2 geneh je,xkn bekire kot : ) ....


"Jazakallahu Khayran"

Mohd Zakwan Bin Md Muslim,

5th Year,IUMP.